שעות פתיחה - שעות פתיחה / שעות פעילות של עסקים
חדשים חלוקה לפי ישובים חיפוש עסק מפת האתר שעות פתיחה
 
שעות פתיחה  
ניווט מהיר
בנקים משרד הפנים ביטוח לאומי דואר רשתות מזון קופות חולים אטרקציות בתי מרקחת ביגוד קניונים הכל לבית  
שימו לב: עקב המלחמה נגד כוחות הרשע - החמאס. מומלץ להתעדכן מול בית העסק בצורה טלפונית לגבי הסניפים הפתוחים שעות הפתיחה המעודכנות
ביחד ננצח!

משרד הפנים קבלת קהל

רבים שואלים לשם מה נדרש אתר שעות פתיחה? למה לא לגשת ישירות לאתר בית העסק / המוסד, ולחפש שם את שעות הפעילות של עסק? ובכן, גם אנחנו חשבנו כך כשהחלטנו להקים את אתר שעות פתיחה, אבל אז נתקלנו בצורך האמיתי של אתר כזה והחלטנו לצאת לדרך. העבודה לא היתה פשוטה, ניסינו ליצור מערכת יעילה עבור הגולשים, על מנת שהם ימצאו את שעות הפתיחה וקבלת שעה של העסק בצורה מהירה ופשוטה. למעשה, רצינו ליצור מצב כזה בו הגולשים מחפש בגוגל את המושג "שעות פתיחה" + שם העסק + שם הסניף או העיר בה נמצא בית העסק, ולקבל בגוגל קישור ישיר לדף התוצאות הרצוי. רצינו והצלחנו! למעשה אף שינינו את צורה החיפוש שאנשים היו רגילים אליה, פשוט כי הם גילו שהפתרון שלנו יעיל עבורם.

החלטנו להציג כאן דוגמה אחת פשוטה איך היתם מסתבכי בלמצוא דבר פשוט. נניח שרציתם לחפש מידע אודות שעות הפתיחה של משרד הפנים בבני ברק. שלב ראשון היתם מחפשים בגוגל את המושג "משרד הפנים" או במקרה הטוב היתם מחפשים את הביטו י"שעות פתיחה משרד הפנים", קרוב לוודאי שתוצאת החיפוש הראשונה שגוגל היה מציג לכם הינו קישור לאתר בממשלתי של משרד הפנים. היתם מגיעים לאתר שמכיל כמובן מידע רב ולא רק את פרטי שעות הפתיחה של סניפי משרד הפנים. ובכן, כאן היה עליכם לחפש את האפשרות המתאימה באחד התפריטים של האתר - האם באתר העליון? אולי בכלל בתפריט התחתון? ורגע, היכן בכלל יציגו לנו את פרטי סניפי משרד הפנים? האם הם תחת "סניפים" או אולי "אודות" או "צור קשר"? במקרה שלנו, ישנו קישור ל"קבלת קהל" התפריט העליון.

משרד הפנים קבלת קהל

אחרי שלחצנו על אפשרות זו בתפריט, נקבל מסך עם טופס מסורבל מידי עבורו, סך הכל רצינו לחפש שעות קבלת קהל של סניף משרד הפנים בבני ברק, אז למה יש לנו כל כך הרבה אפשרויות למילוי בטופס? ובכלל, אנחנו אפילו לא מבינים את הפירוש של חלק מאותם שדות שעלינו לבחור.


חיפוש שעות פתיחה משרד הפנים

משרד הפנים שעות

טוב, אחרי כמה ניחושים, הצלחנו סופסוף להתקדם למשהו שמתחיל לעודד אותנו שאנחנו בדרך הנכונה אל היעד הניכסף


שעות משרד הפנים

תוצאות משרד הפנים

שעות-פעילות-משרד-הפנים

ושוב עלינו לבחור בקישור שנראה לנו מתאים עד שסוף שף הגענו למחוז חפצנו, מרוצים אך עייפים ומותשים. אז תגידו אתם, לא יותר פשוט לחפש בגוגל "שעות פתיחה משרד הפנים בני ברק" ולהגיע ישירות לדף המתאים באתר "שעות פתיחה"? איך שהמורה לחשבון לימד אותנו בתיכון - מש"ל - מה שהיה להוכיח.

 
 
 
 

חיפושים נפוצים
שעות פתיחה
משרד הפנים שעות פתיחה
מס הכנסה שעות פתיחה
בנק לאומי שעות פתיחה
בנק דיסקונט שעות פתיחה
בנק הפועלים שעות פתיחה
בנק מזרחי שעות פתיחה
ביטוח לאומי שעות פתיחה
משרד הפנים תל אביב
משרד הפנים ירושלים
בנק לאומי תל אביב
בנק הפועלים תל אביב
שעות פתיחה אושר עד
שעות פתיחה דואר
שעות פתיחה קניונים
שעות פתיחה קניון עזריאלי
שעות פתיחה קניון איילון
שעות פתיחה קניון מלחה
 
 



צור קשר עם אתר שעות פתיחה | מפת האתר | שעות פתיחה | מפת האתר | שעות פתיחה | תקנון | קניות באינטרנט   סמארטפון  | פייסבוק 
כל הזכויות שמורות, אין להעתק תכנים מאתר זה