היום בעידן הדיגיטל ללכת לרופא זה כמעט כבר פאסה... קופות החולים השונות מתחרות על לקוחותיה בין היתר בשירותי הדיגיטל שהן מספקות למי שחבר בה.
מה זה שירות דיגיטלי?
תחילה בואו ונסביר מה זה אומר שירותי דיגיטל, שירות דיגיטלי הינו שירות שהלקוח מקבל דרך המחשב האישי שלו או דרך מכשיר הסמארטפון בו הוא משתמש ממילא ואפילו באמצעות אפליקציה אישית של הקופה בה הוא חבר. השירותים אותם ניתן לקבל בעידן שלנו דרך האינטרנט הם כמעט אין סופיים, ערכנו לכם סקירה מהן שירותי הדיגיטל שמציעה לכם קופת חולים כללית והנה היא לפניכם.
סקירת שירות דיגיטלי בקופת חולים כללית
לקוחות כללית יכולים לנהל את הבריאות שלהם בלי לקום מהספה, נגמר העידן של שיכחת תורים או פספוס מידע קריטי שקיים במערכת, כללית מציעה ללקוחותיה עולם מתקדם של שירותי און־ליין. שירותים אלו זמינים לכל הלקוחות באתר כללית און־ליין במחשב או בסלולר או באפליקציית כללית. למגוון השירותים נוספו באחרונה פיתוחים חדשים שמקלים על לקוחות כללית לנהל את התיק הרפואי האישי שלהם מהבית והנה הם לפניכם:
זימון תורים ללא סיסמה
זימון תורים לבדיקות דם וביקור אצל הרופא שניתן לעשות זאת אף ללא סיסמה 24/7, בכלל שירות ללא סיסמה הורחב לקוד אישי חד פעמי בו ניתן להשתמש ללא צורך בזכירת סיסמאות מכבידות או אפילו באמצעות טביעת אצבע אישית.
מחשבוני הניבוי של הכללית
התיק הרפואי שלכם הרי מלא במידע שיכול לשכלל את הסיכון שלכם למחלות שונות ומחשבון הניבוי עוזר לכם באמצעות המלצות שונות מותאמות אישית אליכם לדעת מה חשוב לבדוק בטרם הסכנה נהיית ממשית. ישנה יכולת השוואה בין האנשים בעלי הגילאים המקבילים אליכם וכן האם סיכון זה משתנה לטובה או חלילה לרעה.
הודעות ותזכורות אישיות
כאשר התיק הרפואי שלכם נמצא במחשב או בסמארטפון תוכלו לקבל הודעות אישיות לגבי תוצאות בדיקות מעבדה ששלחתם (ומי זוכר לבדוק אם התקבלה תוצאה.. או שלהיפך- אתם מחכים לתוצאה כבר בקוצר רוח ובודקים כל העת אם הגיעה), תוצאות דימות שנמצאות אצלכם במערכת, הנפקה דיגיטלית של טופס 17 דרך ההפניה מהרופא הנמצאת במערכת ותזכורת לגבי טופסי 17 שהנפקתם אך לא בוצעו בהם שימוש ועומדים לפוג, תשובות מייעוץ עם מומחים, הודעה על טפסים חדשים שהתקבלו ועוד.
בירור אישי לגבי רגישויות
ניתן לצפות ברגישויות בהן אבחנתם ולהתייעץ עם רופא שמומחיותו היא אלרגיה, זה חשוב במיוחד כאשר קונים תרופות, בביקור סדיר אצל הרופא או חלילה במצב של אשפוז. שולחים שאלה לרופא המומחה בנושא וקבלת התשובה מתבצעת כעבור יום עבודה אחד.
הפניות מוסברות לבדיקות מעבדה
ההפניות שלכם עם הסברים ספציפיים אם מותר לאכול או לשתות וכד' מחכות בתיק הרפואי שלכם, כך תוכלו לעקוב אחר ההפניות שקיבלתם ואת התוקף שלהן ולהגיע במצב המתאים לבדיקות.
שימור דיגיטלי של התיק הרפואי
בעבר כאשר הלכה לאיבוד הפניה חשובה או טופס 17 היה צריך ללכת למרפאה ולבקש מהמזכירות את מה שהלך, כיום הכל נמצא בתיק הרפואי זמין לך ניתן לשלוח אותה לכל כתובת מייל או להדפיס אותה בשנית במידה ויש צורך. תחת המידע הנמצא בתיק הרפואי הדיגיטלי ניתן לצפות בסיכומי אשפוז וסיכום ביקור אף בחדר המיון. ניהול מעקב הריון דיגיטלי ללא דפים מתעופפים וקלסרים עם המלצות אישיות על פי הזמן המתאים וניתן לצפות אף בכל אישורי המחלה שהונפקו לכם ולהדפיס אותם עצמאית בעת הצורך. בירור מעמד פניה להחזר דרך כללית מושלם.
בקשות שונות ממרפאת האם
באמצעות הדיגיטל ניתן לבקש בקשות שונות מהמרפאה כולל הנפקת מרשמים והפניות שונות.
מידע אודות תרופות
מידע על התרופות שרכשתם בבית המרקחת של הכללית וכן אפשרות לברר מראש האם התרופה אותה אתם צריכים נמצאת בבית המרקחת המבוקש לכם במלאי.
מכשיר הטייטו
לסיום, נציג לפניכם מכשיר קטן שיכול אף לחסוך לכם את הריצה למרפאה וכן מרחיב את היכולת של הרופא הנמצא און ליין לבדוק את בני המשפחה שלכם- מכשיר הטייטו, שבאמצעותו לאחר רכישה בעלות של 450 שקלים תוכלו לדווח לרופא באופן מהימן על דופק, חום, לב, ריאות, גרון, אוזניים, בטן ועור והשירות ניתן גם בשעות בהן המרפאה סגורה.