שעות פתיחה הבנק הבינלאומי |
מהן שעות הפתיחה של הבנק הבינלאומי? |
על מנת לצפות בשעות קבלת קהל ושעות הפעילות של הבנק הבינלאומי יש להיכנס לסניף הרלוונטי |
איזה מידע אודות הבנק הבינלאומי אוכל למצוא באתר שעות פתיחה? |
באתר שעות פתיחה ניתן למצוא מידע רב אודות הבנק הבינלאומי, בין היתר ניתן למצוא את שעות הפתיחה ושעות קבלת הקהל, כתובת סניפי הבנק הבינלאומי, רשימת הסניפים של הבנק הבינלאומי,
מספרי טלפון שירות לקוחות של הבנק הבינלאומי ועוד. |
|
כמה סניפים של הבנק הבינלאומי נמצאים כרגע באתר שעות פתיחה? |
כרגע נמצאים באתר למעלה 90 סניפים ופרטיהם |
|
מתי הבנק הבינלאומי פתוח היום? |
נא לבחור בסניף הספציפי לבדיקה מתי הסניף פתוח היום |
|
האם אתר שעות פתיחה הינו האתר הרישמי של הבנק הבינלאומי ? |
לא, אתר שעות פתיחה אינו האתר הרישמי של הבנק הבינלאומי אלא אתר שבא לתת שירות לגולשים בריכוז שעות פתיחה של עסקים בצורה נוחה ומרוכזת |
|
הבנק הבינלאומי שירות לקוחות | | | הבנק הבינלאומי שירות לקוחות | שרות לקוחות הבנק הבינלאומי
בירורים / בקשות / הצעות-מוקד הבינלאומי Call בטלפון 03-5130031 או 3009* מכל טלפון
מידע ופעולות בחשבון-מוקד הבינלאומי Call בטלפון 03-5130031 או 3009* מכל טלפון
משכנתאות-מוקד משכנתאות Call בטלפון *3533 מכל טלפון
ייעוץ פנסיוני-קביעת פגישה עם יועץ פנסיוני בטלפון 8884*
דיווח אובדן/גניבת כרטיסי אשראי ו/או כרטיס בנקאי-על אובדן/גניבת כרטיס בנקאי יש לדווח במיידי לסניף בו מתנהל החשבון. במקרים בהן הסניף סגור יש לדווח בטלפון 03-5134222.
אובדן/גניבת מכשיר סלולרי-03-5130616
לקבלת מידע ולביצוע פעולות בנקאיות בחשבון ניתן לפנות למוקדי השירות
לקבלת תמיכה טכנית בנושאי אתר הבנק ובאפליקציה הסלולרית ניתן ליצור קשר
עם התמיכה הטכנית בטלפון 03-5130003
התמיכה הטכנית לשירותך:
בימים א'-ה': 8:00 בבוקר עד 20:00 בערב
בימי ו' וערבי חג: 8:00 בבוקר עד 15:00 בצהריים
בימי שבת וחג: סגור
באפשרותך לפנות גם באמצעות דואר אלקטרוני mailto:[email protected]
לתשומת ליבך!
בקשות או הוראות למתן מידע בנקאי או לביצוע פעולות בנקאיות שיועברו באמצעות ה E-mail לא יענו. | הבנק הבינלאומי שירות לקוחות | הבנק הבינלאומי |
| | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|